Ogłoszenie
o zamówieniu publicznym
1. Zamawiający:
Gmina Bytnica, 66-630 Bytnica 52,
2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony.
Zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z
2007 roku Nr 223, poz. 1655 ze zmianami), zwaną dalej Pzp.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami uzyskać można w Sekretariacie zamawiającego oraz na ww. stronie internetowej, opłata za wydrukowanie SIWZ wraz z załącznikami wynosi 20 zł brutto
4. Przedmiot zamówienia:
„Remont sali gimnastycznej oraz biblioteki gminnej w miejscowości Bytnica”
3.1. Remont biblioteki gminnej w Bytnicy.
a) roboty rozbiórkowe
- demontaż stolarki
- rozbiórka murów, schodów, pieców
- pokrycie –rozbiórki
- usunięcie gruzu budowlanego
b) konstrukcja i pokrycia dachu
c) krycie dachu blachodachówką
d) instalacja odgromowa
e) stolarka otworowa
- okna
- drzwi
f) tynki i okładziny ścian
g) powłoki malarskie
- malowanie ścian
- malowanie elementów drewnianych drzwi
h) elewacje
- docieplenie elewacji
3.2. Remont sali gimnastycznej w Bytnicy.
a) roboty rozbiórkowe
- demontaże
- rozbiórka murów, schodów, pieców, skucia tynków
- pokrycie – rozbiórki
- usunięcie gruzu budowlanego
b) konstrukcja i pokrycia dachu
- przygotowanie pod pokrycie
- krycie dachu blachodachówką
- instalacja odgromowa
c) stolarka otworowa
- okna
- drzwi
d) tynki i okładziny ścian
e) powłoki malarskie
- malowanie ścian
- malowanie elementów drewnianych drzwi
f) elewacje
- docieplenie elewacji
g) montaż komina
CPV: 45000000-7
45.11.00.00-1
45.45.31.00-8
45.26.10.00-4
45.11.11.00-9
45.26.12.10-9
45.42.11.00-5
45.41.00.00-4
45.44.21.00-8
45.44.21.20-4
45.45.00.00-6
Wykonanie robót budowlanych zgodnie ze specyfikacją wykonania i odbioru robót budowlanych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki
Załącznik nr 2 do SIWZ - Przedmiar robót „Remont Biblioteki Gminnej”
Załącznik nr 3 do SIWZ - Przedmiar robót „Remont Sali Gimnastycznej”
Załącznik nr 4 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót
5. Oferty częściowe:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Oferty wariantowe:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Termin wykonania zamówienia:
termin zakończenia robót – nieprzekraczalny do 31 sierpnia 2010 r.
8. Opis warunków udziału w postępowaniu:
spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz
złożą dokumenty i oświadczenia, jak w pkt 6 SIWZ, ponadto:
1) udokumentują należyte wykonanie robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsc wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za odpowiadające swoim rodzajem zamawiający uzna co najmniej jedną robotę budowlaną za kwotę nie mniejszą niż 300.000 zł brutto, polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie budynków użyteczności publicznej)
2) ubezpieczeni będą od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość nie mniejszą niż 500.000 zł.
3) udokumentują, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł.
Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełnienia warunków podmiotowych według formuły „spełnia – nie spełnia”.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uzna się za odrzuconą.
9. Wadium:
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000 zł (słownie złotych: (pięć tysięcy złotych)
2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –
kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j.
Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275 ze zm.).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Krośnie Odrzańskim
nr rachunku:
26 9656 0008 0009 4852 2000 0004
z podaniem tytułu:
„wadium dotyczące przetargu na remont sali gimnastycznej oraz biblioteki gminnej w miejscowości Bytnica ”
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty
zostaje termin (dzień i godzina) uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu
potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert
w siedzibie Zamawiającego lub dołączyć do oferty.
7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje
wykluczeniu Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie
uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku, o którym mowa w art.
46 ust. 5 ustawy oraz jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.
26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub
pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie
10. Kryteria ofert:
przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował jedynym kryterium: CENA 100%.
11. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
Miejsce składania ofert: w siedzibie zamawiającego w sekretariacie Urzędu Gminy w Bytnicy, 66-630 Bytnica 52
Termin składania ofert: 27 maj 2010 r. do godz. 10:00.
Miejsce otwarcia ofert: w sali narad Urzędu Gminy w Bytnicy, 66-630 Bytnica 52
Termin otwarcia ofert: 27 maj 2010r. , godz. 10:15
.
12. Termin związania ofertą: 30 dni.
Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13. Umowa ramowa:
zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Dynamiczny system zakupów:
zamawiający nie ma zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15. Aukcja elektroniczna:
zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
16. Zamówienia uzupełniające
zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa
w art. 67 ust. 1 pkt 6
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Bytnica