Przetargi

Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bytnicy ogłasza przetarg na dostawę sitopiaskownika na oczyszczalnie ścieków w Bytnicy.

Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg nieograniczony na:

 

Dostawa sitopiaskownika dla

Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bytnicy

 

Typ: Przetarg

Status: ogłoszony

Przyjmowanie ofert do: 26/03/2012

Informacje

Numer ogłoszenia: 81060 - 2012; data zamieszczenia: 15.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej Bytnica 73 tel./fax (68)3915600

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkbytnica.pl

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z montażem sito piaskownika, zamontowanego                    w pomieszczeniu o wymiarach:

  1. dł. 3,50 m
  2. szer. 3,90 m
  3. wysokość 3,30 m

na oczyszczalni ścieków w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Bytnicy

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

 

Sitopiaskownik – jako w pełni automatyczne urządzenie do zatrzymywanie i prasowania skratek oraz zatrzymywanie i wynoszenia piasku – wszystkie czynności powinny odbywać się w pełnej automatyce. Sama konstrukcja urządzenia to nieruchomo umiejscowione sito na piaskowniku poziomym.Perforacja kielichowa, oczyszczanie perforacji za pomocą szczotki nawiniętej na spiralę bezwałową wykonaną w technologii ciągnionej, brak łożysk pracujących w ścieku, wszystkie elementy mające kontakt ze ściekiem wykonane z stali nierdzewnej za wyjątkiem spiral bezwałowych – wykonanych z stali specjalnej, spirale dla zwiększenie żywotności bezwałowe, nie dopuszcza się stosowania spiral wałowych jak również spiral bezwałowych spawanych z półksiężyców. Piaskownik jako konstrukcja z stali nierdzewnej            z automatycznym usuwaniem piasku. Maksymalny dobowy napływ ścieków 150m3.

Sito

Przepustowość min: 40l/s dla ścieku

Perforacja sita 6 mm

Średnica czynna sita min. 500 mm

Moc napędu sita – max 1.1 kW

Piaskownik : 

Piaskownik wirowy – wyposażony w jeden napęd napędzający spiralę do ewakuacji piasku z komory.

Piaskownik dobrano dla przepustowości średniej 10l/s – przy efektywności usuwania piasku dla średnicy ziarna >0,2 mm-  90 %

Moc napędu max.       0,5  kW

Szafa sterownicza

-          zabezpieczenia przeciążeniowe

-          sygnalizacja pracy / awarii

-          możliwość wzięcia sygnałów z styków bezpotencjałowych

-          przełączniki ręczne / automatyczne

-          ciekłokrystaliczny panel PLC do sterowania pracą

 

Warunki gwarancji i serwisu: 1. Wykonawca powinien być producentem albo autoryzowanym przedstawicielem producenta, który ma doświadczenie w produkcji tego typu urządzeń nie krótsze niż 5 lat. 2. Gwarancja na przedmiot zamówienia na okres minimum: 36 miesięcy. 3.Wykonawca zobowiąże się zapewnić serwis gwarancyjny                           i pogwarancyjny oferowanego zestawu. 4. Serwis gwarancyjny - usunięcie awarii w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia. Odbiór techniczny: 1. Rozruch mechaniczny i elektryczny.                2. Przekazanie protokołu z pomiaru rezystancji izolacji i ochrony od porażeń.                               3. Przeszkolenie pracowników obsługi stałej w zakresie uruchomienia i eksploatacji.                    4. Przekazanie zamontowanego zestawu do użytkowania.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.23-6

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

 

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich dwuch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 dostaw wraz z montażem i uruchomieniem zestawu w zakresie podobnym do niniejszego przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

 

II.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • · nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż                  6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału                w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.bip.bytnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Bytnicy 73, 66-630 Bytnica

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2012 godzina 1100, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej Bytnica 73; 66-630 Bytnica

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 15.04.2012

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 marca 2012 10:58
Dokument wprowadzony do BIP przez: Wojciech Dębiński
Ilość wyświetleń: 1714
27 marca 2012 08:00 (Wojciech Dębiński) - Dodanie załącznika [dotyczy_ogloszenia__zamieszczonego_w_biuletynie_zamowien_publicznych. doc] do dokumentu.
27 marca 2012 07:59 (Wojciech Dębiński) - Usunięcie załącznika [dotyczy_ogloszenia__zamieszczonego_w_biuletynie_zamowien_publicznych. doc] z dokumentu.
26 marca 2012 22:42 (Wojciech Dębiński) - Dodanie załącznika [dotyczy_ogloszenia__zamieszczonego_w_biuletynie_zamowien_publicznych. doc] do dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany
Informujemy, że w Urzędzie Gminy w Bytnicy został wyznaczony Inspektor ochrony danych w osobie Pani Kingi Smilgin, z którą można się kontaktować na adres poczty elektronicznej – inspektor@cbi24.pl ::WIĘCEJ INFORMACJI O GMINIE NA - www.bytnica.pl::LINK DO APLIKACJI "SCHRONY"::Informujemy, że w Urzędzie Gminy w Bytnicy został wyznaczony Inspektor ochrony danych w osobie Pani Kingi Smilgin, z którą można się kontaktować na adres poczty elektronicznej – inspektor@cbi24.pl ::WIĘCEJ INFORMACJI O GMINIE NA - www.bytnica.pl::LINK DO APLIKACJI "SCHRONY"::