Bytnica: Modernizacja oczyszczalni ścieków w Bytnicy wraz z przepompowni ścieków
Numer ogłoszenia: 102874 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Bytnicy , 66-630 Bytnica, woj. lubuskie, tel. 0-68 391 56 00, faks 0-68 391 56 00.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oczyszczalni ścieków w Bytnicy wraz z przepompowni ścieków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dostawą i montaż oraz podłączenie do istniejącej instalacji elektrycznej prasy filtracyjnej wraz z przenośnikiem osadu do odwodnienia osadu ścieków 1) Opis istniejącego stanu odwadniania osadów. Osad nadmierny gromadzony jest w dwóch zbiornikach osadu nadmiernego - każdy o pojemności 15 m3. Pompa osadu podaje osad na prasę typu Drajmad. Do osadu dodawany jest polielektrolit zespołem przygotowania polielektrolitu. Prasa zamontowana jest w ocieplonym pomieszczeniu zwanym pomieszczeniem prasy o wymiarach 3,40 x 3,90 x 3,50 m. Wejście do pomieszczenia prasy odbywa się drzwiami bezpośrednio z zewnątrz (z placu) o wymiarach w świetle ościeżnicy 1,30 x 2,30m. Pompa osadowa zespołu przygotowania polielektrolitu jest obok prasy. Prasa do odwadniania osadu i zespołu przygotowania polielektrolitu umieszczone są w pomieszczeniu osadu. W pomieszczeniu znajduje się również zbiornik na pix o poj. 1000l ze stacją dozowania pixu. 2) Wymagania techniczno- eksploatacyjne zestawu do odwadniania osadu (przedmiot zamówienia): Prasa taśmowa: - wydajności objętościowej od 5 do 7 m3/h. - wydajności masowej od 150 do 210 kg suchej masy/h. - elektroniczna regulacja prędkości taśmy za pomocą falownika - napęd min. 0,5 kW Pompa wody popłucznej: - wydajność min. 5,5 m3/h. - moc od 2 d. 3 kW Automatyczna stacja polielektrolitu: - pojemność zbiornika min. 1000 litrów - moc mieszadła min 0,75 kW - wydajność pompy elektrolitu dobrana do prasy odwadniania osadu - pompa śrubowa Pompa osadu: - śrubowa - wydajność 1,5-9 m3/h - moc od 1,5 do 2,5 kW - regulacja pracy za pomocą falownika Szafka sterownicza: - ma zapewniać sterowanie wszystkimi urządzeniami w procesie odwadniania osadu dostarczonymi przez Wykonawcę - klasa ochronna IP 55 - zasilanie szafki sterowniczej prasy przewodem z szafy elektroenergetycznej w budynku oczyszczalni (pom. sterowni) lub przewodem zasilającym istniejące urządzenia do odwadniania osadu pod warunkiem, że istniejący przewód będzie wystarczający do zasilania nowego zespołu urządzeń do odwadniania osadu. Przenośnik spiralny bezwałowy do transportu osadu: a) przenośnik - przepustowość przenośnika od 4 do 6 m3/h - długość przenośnika min. 5,0m - koryto w kształcie litery U o grubości min 2,5 mm - pokrywa rynny o grubości min. 2 mm - kąt instalacji 15 - 25 stopni - koryto i pokrywy wykonane ze stali nierdzewnej - spirala wykonania ze stali specjalnej odpornej na ścieranie b) napęd - min. 18 obr./min. - moc silnika min. 0,5 kW - zasilanie 400V50Hz 9,0 A - klasa ochronna IP 55 3) Instalacja i uruchomienie w obiekcie 1 komplet 2.Dostawa i montaż sond tlenowych. 1)Wymagania techniczno - eksploatacyjne zestawu do pomiaru poziomu zawartości tlenu w reaktorach - przetwornik pomiarowy tlenu szt. 2 ( jeden przetwornik powinien obsługiwać 2 czujniki tlenowe, na wyświetlaczu powinny być widoczne wskazania stężenia tlenu rozpuszczonego i temperatury medium na każdym torze pomiarowym), wyjścia analogowe 0/4 - 20 mA dla obu torów tlenu umożliwiające sterowaniu napowietrzaniem, klasa ochronności IP65, - czujnik tlenowy Os-8 lub równorzędny o nie gorszych parametrach technicznych z przewodem szt. 4, - głowica pomiarowa nurnikowa MN 120K lub równorzędna o nie gorszych parametrach technicznych do zanurzenia czujnika tlenowego w zbiorniku reaktora szt. 4, - wysięgnik l = 2m wraz z uchwytem i łańcuchem do zawieszenia głowicy nurnikowej w zbiorniku szt. 4, - szafa termostatowana do instalacji przetwornika tlenu wraz z osprzętem szt. 2. 2) Instalacja i uruchomienie w obiekcie - 2 komplety 3. Dostawa i montaż przepływomierza ścieków surowych 1) Wymagania techniczno - eksploatacyjne zestawu do pomiaru przepływu ścieków surowych: - elektromagnetyczny czujnik przepływu MAG 5100 lub równorzędny o nie gorszych parametrach technicznych zoptymalizowany do aplikacji wodno - ściekowej o średnicy dn 100 mm, zakres prędkości 0,1 do 10 m/s , zakres przepływów do 250 m3/h , temperatura otoczenia -40 do + 70 stopni C, temperatura mediów od 0 do + 70 stopni C szt.1 - przetwornik pomiarowy MAG 5000 lub równorzędny o nie gorszych parametrach technicznych, dokładność o,4% aktualnego przepływu + /- 1mm/s, wyświetlacz ciekłokrystaliczny 3 liniowy, funkcje: przepływ chwilowy 2 liczniki, przepływ jedno dwu kierunkowy, komunikaty o błędach, detekcja pustej rury, wyjście prądowe 0/4 - 20 mA, wyjście binarne 11-30 vdc, temperatura pracy -20 do + 50 stopni C, oprogramowanie w języku polskim - zestaw uszczelniający ` - zestaw do montażu rozłącznego naściennego przetworników pomiarowych - przewody do podłączenia czujnika przepływu 4.Dostawa i montaż mieszadła zatapialnego 1) Wymagania techniczno - eksploatacyjne mieszadła zatapialnego - moc silnika od 2,8 do 3,0 KW, napięcie znamionowe 400V średnica skrzydła 300 mm, obroty od 850 do 900 obr/min, masa urządzenia ok. 50 kg, kabel o dł. min 10 mb do zamontowania w zbiorniku retencyjnym - sygnalizator wilgotności i temperatury zsynchronizowany z mieszadłem 2) Warunki montażu mieszadła zatapialnego Warunkiem montażu mieszadła w zbiorniku jest wcześniejsze przygotowanie zbiornika polegające na : - demontażu istniejącej przegrody oddzielającej część przeznaczoną do odświeżania ścieków od części stanowiącej komorę czerpalną pomp - demontaż instalacji do napowietrzania ścieków - pozioma oś mieszadła powinna być zlokalizowana 30 cm nad dnem zbiornika - minimalny poziom ścieków w zbiorniku przy którym można włączyć mieszadło Hmin = 70-80 cm - maksymalny poziom ścieków w zbiorniku Hmax = 220 cm 3) Szczegółowy zakres montażu mieszadła został zawarty w projekcie modernizacji (w części : Technologia i Elektryczna) istniejącego zbiornika retencji ścieków. 5.Dostawa i montaż 6 szaf sterowniczych w przepompowniach ścieków wraz z monitoringiem GPRS i sondami hydrostatycznymi. 1) Warunki techniczno - eksploatacyjne szaf sterowniczych przepompowniami ścieków: - układ grzejny z termostatem, wyłącznik różnicowo - prądowy czteropolowy wyłącznik główny, ,gniazdo serwisowe 230/10A, wyłącznik silnikowy zabezpieczające pompy przed przeciążaniem i zanikiem napięcia na dowolnej fazie zasilającej, stycznik dla każdej pompy, zasilacz z układem akumulatorów, alarm głosowy i świetlny, przełącznik trybu pracy, wyłącznik otwarcia drzwi szafy sterowniczej, antena GSM, gniazdo agregatu - sterowanie w oparciu o moduł telemetryczny - przekładnik prądowy - sonda hydrostatyczna wraz z 2 łącznikami pływaków 2) Szafy sterownicze powinny być dostosowane do parametrów technicznych istniejących pomp w przepompowniach. Parametry techniczne pomp zainstalowanych w przepompowniach: - PS 1 ścieki oczyszczone działka 58/4 pompy o mocy 2 x 4,0 kW - PS 2 ścieki surowe działka 58/4 pompy o mocy 2 x 4,0 kW - PS 3 działka 36/7 pompy o mocy 2 x 1,9 kW - PS 4 działka 380 pompy o mocy 2 x 1,5 kW - PS 5 działka 335/1 pompy o mocy 2 x 4,0 kW - PS 6 działka 321/5 pompy o mocy 1,1 kW.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.27-4, 45.25.21.24-3, 45.23.24.23-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji i rękojmi na okres 24 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się w dniu następnym po odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia. 2. Istotne postanowienia umowy określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach podanych w projekcie umowy z uwzględnieniem treści wybranej oferty. Umowa będzie zawarta na wykonanie całości przedmiotu zamówienia określonego w rozdziale III niniejszej SIWZ. 4. W związku z postanowieniami z art. 144 ust.1 Pzp cyt: Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w zakresie i na warunkach określonych w § 11 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ tj: 1.Zamawiający dopuszcza w trybie art. 144 ustawy Pzp możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: 1) Zmiany terminu wykonania umowy, o którym mowa w § 2 ust.1 w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy po ich uwzględnieniu przez Zamawiającego, szczególnie w przypadku: a) wystąpienia awarii na systemie oczyszczania ścieków uniemożliwiającej prowadzenie prac na obiektach objętych zamówieniem b) siły wyższej, c) utrzymywania się nadmiernym poziomem wód gruntowych, d) wystąpienia zamówień dodatkowych nie objętych umową. 2) Zmiany zakresu rzeczowego i lokalizacji zamówienia wynikających z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, i nie powodujących zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. 3) Zmiany warunków płatności, w tym sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy wynikających z potrzeb Zamawiającego lub Wykonawcy i nie naruszających interesu Zamawiającego, 4) Zmiany wysokości wynagrodzenia wynikającej ze zmiany stawki podatku VAT. 5) Zmiany podwykonawców w stosunku do zgłoszonych w ofercie, z zachowaniem postanowień § 4 umowy. 2.Wykonawca nie będzie uprawniony do przedłużenia terminu realizacji umowy, jeżeli zmiana jest skutkiem uchybienia czy naruszenia umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z taką zmianą ponosi Wykonawca. 3.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 4.Nie wymaga zmiany treści umowy w sytuacjach: 1) zmiany siedziby firmy Wykonawcy i Zamawiającego, w przypadku otrzymania pisemnego zawiadomienia o zaistniałej zmianie, 2) zmiany osób do kontaktu ze strony Wykonawcy i Zamawiającego, w przypadku otrzymania pisemnego zawiadomienia o zaistniałej zmianie, 3) zmiany zapisów w harmonogramie rzeczowo-finansowym do umowy nie prowadzących do zmiany wynagrodzenia umownego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bytnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Bytnicy, 66-630 Bytnica 73.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2014 godzina 12:00, miejsce: sekretariat Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bytnicy, 66-630 Bytnica 73.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROW. Działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej
/-/
p.o. Mieczysław Pileck
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Bytnica