Bytnica: Modernizacja boiska sportowego w miejscowości Budachów
Numer ogłoszenia: 251562 - 2014; data zamieszczenia: 28.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytnica , Bytnica 52, 66-630 Bytnica, woj. lubuskie, tel. 0-68 3915796, faks 0-68 3915888.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja boiska sportowego w miejscowości Budachów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącego boiska piłkarskiego o nawierzchni trawiastej do gry w piłkę nożną zapewniającego rozgrywanie meczy zgodnie z dyrektywami PZPN, w miejscowości Budachów gm. Bytnica działka nr 113/1. Istniejąca płyta boiska wymaga wymiany i modernizacji nawierzchni trawiastej. W celu zrealizowania zadania należy wykonać następujące roboty: - wykonanie robót pomiarowych powierzchniowych, - zdjęcie ziemi urodzajnej (humusu) z powierzchni projektowanego boiska z pryzmowaniem urobku w hałdach, - wykonania koryta pod nawierzchnię boiska mechanicznie spycharkami, odspojenie gruntu rodzimego w wykopie i przemieszczenie w nasypy, ukopanie i dowóz gruntu brakującego na nasypy, - wykonanie mieszanek na warstwę wegetacyjną, - wykonaniu wykopów ręcznych pod słupki bramek, - wykonaniu warstwy wegetacyjnej, - wykopanie fundamentów dla zakotwienia słupków bramek, - bramki do piłki nożnej, istniejące do naprawy i malowania, z osadzeniem w nowych fundamentach, - oznakowanie nawierzchni boiska, - wykonanie przyłącza wodociągowego L= 20,0m ze studzienką przyłączeniowo-wodomierzową, - zamontowanie samojezdnego wózka deszczującego z wężem dł. 105,0m - montaż ogrodzenia boiska z siatki stalowej powlekanej wys. 1,80m, - montaż bramy wjazdowej z furtką - 1 komplet i 1 sztuki furtki wejściowej po drugiej stronie boiska (wypełnienie bramy i furtek z paneli stalowych ogrodzeniowych w kolorze siatki ogrodzeniowej). zakres rzeczowy : 1. powierzchnia nawierzchni trawiastej płyty boiska ogółem 65,0x100,0=6500,0 m2 2. powierzchnia łącznie do zagospodarowania 78,0x116,0=9048,0m2 3. przyłącze wodociągowe L=20,0m, 4. długość ogrodzenia L=302,0m, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Dokumentacja techniczna, szkice i rysunki oraz opis robót Załącznik Nr 2 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Załącznik Nr 3 do SIWZ Przedmiary robót.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.61.19-7, 37.45.10.00-4, 39.37.00.00-6, 45.34.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia przez Wykonawców wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych każda ze stron może żądać wprowadzenia istotnych zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeśli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności: a) w trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniony błąd w dokumentacji projektowej zauważony w trakcie realizacji umowy, b) z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą (art. 357 KC), c) nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (ustaw, rozporządzeń), w tym ustawowa zmiana stawki podatku VAT na roboty objęte niniejszą umowa, d) wystąpi redukcja robót objętych zamówieniem, związana z wykonaniem robót zamiennych lub wykonaniem robót dodatkowych, e) wystąpi zmiana Wykonawcy w przypadku sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek), f) wystąpi konieczność zmiany podwykonawcy, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę, g) w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków pogodowych, uniemożliwiających wykonanie części lub całości umowy w ustalonym terminie, h) w razie konieczności dokonania innej zmiany dokumentacji projektowej (np. w razie ujawnienia potrzeby wykonania robót zamiennych). 3. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 1. opis zmiany, 2. uzasadnienie zmiany, 3. koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, 4. czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. 5. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności, tylko i wyłącznie, o których mowa powyżej, w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną, w składzie której będą m.in. Inspektor Nadzoru oraz Kierownik budowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bytnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędu Gminy w Bytnicy, 66-630 Bytnica 52.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2014 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Bytnicy, 66-630 Bytnica 52.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy Bytnica
/-/
Leszek Olgrzymek
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Bytnica