Bytnica, dnia 01.02.2016 r.
Zapytanie ofertowe
Zespół Edukacyjny w Bytnicy, 66-630 Bytnica 85 zaprasza do złożenia oferty na usługę o wartości poniżej 30.000 euro, polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla zadania pn. „Remont sanitariatów i elewacji zachodniej w budynku nr 85 Zespołu Edukacyjnego w Bytnicy”.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla zadania pn. „Remont sanitariatów i elewacji zachodniej w budynku nr 85 Zespołu Edukacyjnego w Bytnicy”
Zadanie obejmuje:
1.1. Remont sanitariatów dla chłopców w budynku szkolnym.
W zakresie robót remontowych należy :
1.2. Remont sanitariatów dla dziewcząt w budynku szkolnym.
zakresie robót remontowych należy :
1.3. Remont elewacji zachodniej z montażem rynien i rur spustowych.
Obiekt zlokalizowany jest na działce nr 344 w m. Bytnica, jest własnością Gminy Bytnica, 66-630 Bytnica 52. Budynek jest wpisany do rejestru zabytków pod Nr 730 z 15.01.1964r.
Podane materiały i kolorystyka są tylko propozycjami inwestora. Wszystkie materiały oraz kolorystyka muszą być zatwierdzone przez właściwego Konserwatora Zabytków na etapie przygotowywania dokumentacji projektowej.
Wykonawca zorganizuje we własnym zakresie materiały wyjściowe, a ich koszt uwzględni w cenie oferty.
1.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonanie projektów budowlano-wykonawczych/wykonawczych, uzyskanie potrzebnych warunków technicznych i uzgodnień niezbędnych do złożenia wniosku o uzyskanie pozwolenia budowlanego na wykonanie robót – formie papierowej, i w formie elektronicznej na płycie CD-R
2) wykonanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót odrębnie dla każdego z sanitariatów i elewacji zachodniej, sporządzonych zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, po dwa egzemplarze w formie papierowej i jednym egzemplarzu w formie elektronicznej na płycie CD-R,
3) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych odrębnie dla każdego z sanitariatów i elewacji zachodnia, sporządzonych zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, po dwa egzemplarze w formie papierowej i jednym egzemplarzu w formie elektronicznej na płycie CD-R.
4) złożenie wniosku w imieniu inwestora o uzyskanie pozwolenia na budowę,
5) przedłożenie wraz dokumentacją projektową prawomocnego pozwolenia na budowę.
Forma elektroniczna przedmiotu zamówienia musi być tak przygotowana by Zamawiający miał możliwość zamieszczenia opracowań na stronie internetowej, jako załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej dokumentacji.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.22.00.00-6 Usługi projektowania architektonicznego.
71.24.20.00-6 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów.
71.32.00.00-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zmianami), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389 z późn. zmianami), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r., poz. 1129), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462 z późn. zmianami), wszelkimi niezbędnymi przepisami z zakresu prawa budowlanego, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, obowiązującymi standardami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej.
Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Termin realizacji zamówienia: zakończenie (dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z prawomocnym pozwoleniem na budowę do 12.05.2016 r.
2. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli złoży oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2) posiadają wiedzę i doświadczenie:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie, że posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym.
4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń załączonych do oferty, metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
3. Kryteria oceny oferty:
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
1) zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania,
2) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego,
3) zostaną złożone w wymaganym przez Zamawiającego terminie.
Oferty zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Cena 100 %
4. Termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 11.02.2016 r. do godz. 12:00 w sekretariacie Zespołu Edukacyjnego w Bytnicy, 66-630 Bytnica 85.
O ważności oferty decyduje data i godzina wpływu do siedziby Zamawiającego.
Sposób przygotowania oferty:
ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie na której należy napisać „Remont sanitariatów i elewacji zachodniej w budynku nr 85 Zespołu Edukacyjnego w Bytnicy”.
Zamówienie niniejsze może być udzielone podmiotom, które nie podlegają wykluczeniu. Wykonawca spełni powyższy warunek jeżeli złoży oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
5. Określenie warunków zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
Projekt umowy przedstawiono w załączeniu. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie w drodze aneksu do niniejszej umowy.
6. Istotne warunki zamówienia:
Zamawiający nie zwraca kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmian warunków zapytania ofertowego
w uzasadnionych przypadkach, a także jego odwołania oraz zakończenia postępowania bez wyboru ofert, w szczególności w przypadku, gdy wartość ofert przekroczy wielkość środków przeznaczonych przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia.
7. Dodatkowe informacje:
OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTÓW:
1) Marcin Nowak – nowak.marcin@bytnica.pl
8. Załączniki:
1. formularz ofertowy – szt.1
2. szkice koncepcyjne - szt.2
3. wzór umowy – szt. 1
Dyrektor Zespołu Edukacyjnego w Bytnicy
/-/
Aneta Magdziarz
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Bytnica