Przetargi

Zapytanie ofertowe Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Struga

Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Struga

 

I. Przedmiot zapytania.

 

1. Przedmiotem zapytania ofertowego jest wykonanie modernizacji drogi gminnej w miejscowości Struga na odcinku o długości 476 m. Droga gminna w miejscowości Struga posiada nawierzchnie bitumiczną szerokości do 3,50 m. W ramach przedmiotowego zamówienia należy wykonać roboty drogowe polegające na odnowieniu warstwy ścieralnej istniejącego odcinak drogi o nawierzchni bitumicznej na długości 476m, poprzez:

  • Wyprofilowanie istniejącej nawierzchni drobnoziarnistą mieszanką BA AC8S warstwą o grubości średnio 2,5cm na długości 66+150=216m oraz ułożenie nowej warstwy ścieralnej z BA AC115 na szerokości 3,5 m i grubości 4 cm. Pobocze na szerokości 1m wykonać; prawostronne z kruszywa łamanego 0/32mm grubości średnio 5 cm, lewostronne z humusu 5 cm i obsiać trawą
  • Ułożenie warstwy ścieralnej BA AC115 grubości 5 cm – na długości 260m na środkowym odcinku. Pobocze lewe z humusu 5cm, prawe z kruszywa łamanego 0/32mm grubości 5 cm j.w.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zapytania określa przedmiar robót stanowiący załącznik do zapytania.

3. Wykonawca w celu sporządzenia oferty ma możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej.

4. W zapytaniu ofertowym mogą uczestniczyć oferenci posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej.

5. Wykonawca określa cenę za wykonane zamówienie przez wskazanie w formularzu oferty ceny netto, kwoty należnego podatku VAT oraz ceny brutto oferty.

6. Integralną częścią zaproszenia jest umowa stanowiąca załącznik do niniejszego zapytania.

 

II. Terminy wykonania zamówienia, warunki płatności, rozliczenie.

 

1. Zamawiający wymaga terminu realizacji zamówienia w terminie do 30.11.2021 r.

2. Zamawiający wymaga zaoferowania 30 dniowego terminu płatności.

3. Rozliczenie między zamawiającym a wykonawcą dokonane będzie w złotych polskich po sporządzeniu protokołu odbioru robót i wystawieniu poprawnej faktury przez Wykonawcę.

4. Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na całość robót.

 

III. Zamawiający i Wykonawca:

 

Zamawiającym jest Gmina Bytnica, 66-630 Bytnica 52 reprezentowana przez Wójta Gminy Bytnica. W dalszej części dokumentacji posłużono się terminem ZAMAWIAJĄCY rozumiejąc przez to Gminę Bytnica, 66-630 Bytnica 52 reprezentowaną przez Wójta Gminy Bytnica. Przez analogię zakłada się, że podmiot składający ofertę nazywany w dokumentacji będzie WYKONAWCĄ.

 



 

IV. Sposób przygotowania oferty.

 

1.Ofertę (Formularz oferty) sporządzoną w języku polskim, w formie pisemnej na maszynie lub komputerze należy umieścić w zabezpieczonej kopercie z naniesionymi oznaczeniami.

 

„Oferta na modernizację drogi gminnej w miejscowości Struga

na odcinku o długości 476m”

2. Do oferty należy dołączyć:

a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

3. Materiały dotyczące niniejszego zapytania ofertowego opublikowane są na stronie internetowej - https://bip.bytnica.pl/

4.Oferty należy składać w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO: Urząd Gminy w Bytnica, 66-630 Bytnica 52 – Sekretariat do 20.10.2021 roku do godz.: 15:30

 

V. Sposób obliczenia ceny.

 

1. W ofercie należy podać cenę ofertową w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT.

2. Cenę należy wyliczyć na podstawie indywidualnej kalkulacji Wykonawcy, uwzględniając wszelkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.

 

VI. Kryterium wyboru oferty.

 

Jedynym kryterium oceny ofert jest najniższa cena.

 

VII. Informacje uzupełniające.

 

1.W przypadku braku środków ZAMAWIAJĄCY zastrzega, że może zrezygnować z zakupu części przedmiotu zamawianego.

2 Kierownik zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wybrania jakiejkolwiek z ofert.

3.Kontakt w sprawach technicznych:

sekretariat@bytnica.pl

4.Wszelkie zapytania prosimy kierować w formie pisemnej drogą elektroniczną na adres sekretariat@bytnica.pl

 

VIII. Podstawa prawna.

 

Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom Prawa Zamówień Publicznych ze względu na kwotę zamówienia poniżej progów pzp.

 

IX. Wykaz załączników do Zapytania Ofertowego

1. Przedmiar robót – szczegółowy i uproszczony

2. Wzór umowy

3. Mapa poglądowa

4. Formularz oferty

 

                                                                         Kierownik Zamawiającego

 

                                                                             

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 11 października 2021 14:44
Dokument wprowadzony do BIP przez: Danuta Kaczmarczyk
Ilość wyświetleń: 480
14 października 2021 12:28 (Marlena Żyłanis) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_o_spelnianiu_warunkow_udzialu_w_postepowaniu.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
11 października 2021 14:49 (Danuta Kaczmarczyk) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
11 października 2021 14:49 (Danuta Kaczmarczyk) - Dodanie załącznika [przekroje_normalne.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Informujemy, że w Urzędzie Gminy w Bytnicy został wyznaczony Inspektor ochrony danych w osobie Pani Kingi Smilgin, z którą można się kontaktować na adres poczty elektronicznej – inspektor@cbi24.pl ::WIĘCEJ INFORMACJI O GMINIE NA - www.bytnica.pl::LINK DO APLIKACJI "SCHRONY"::Informujemy, że w Urzędzie Gminy w Bytnicy został wyznaczony Inspektor ochrony danych w osobie Pani Kingi Smilgin, z którą można się kontaktować na adres poczty elektronicznej – inspektor@cbi24.pl ::WIĘCEJ INFORMACJI O GMINIE NA - www.bytnica.pl::LINK DO APLIKACJI "SCHRONY"::