Przetargi

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKOW ZAMÓWIENIA na przewóz uczniów do Zespołów Edukacyjnych w Bytnicy i w Budachowie

 

Bytnica dnia, 20.07.2009r

RR-MN-43-02/2009

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKOW ZAMÓWIENIA

 

Przetarg nieograniczony

 

 
na przewóz uczniów do Zespołów Edukacyjnych w Bytnicy i w Budachowie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PRZEDMIOT:   Przewóz uczniów do Zespołów Edukacyjnych w Bytnicy i w Budachowie.

 

OPIS:

I. Zamawiający:
1. Pełna nazwa zamawiającego:
    Urząd Gminy Bytnica
2. Adres:

    66-630 Bytnica 52
3. REGON:

    970770215
4. Internet:

    http: www.bytnica.pl,
5. Numer telefonu:

    fax/tel. : (068) 3915796

II.
Pracownicy zamawiającego uprawnieni do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:
1. Imię i nazwisko: Marcin Nowak
2. Stanowisko służbowe: Specjalista
3. Numer telefonu: 068 3915796
4.
E-mail: nowak.marcin@bytnica.pl
5.
Numer pokoju (w siedzibie zamawiającego): pok. nr 4
6. Godziny, w których udzielane są informacje dotyczące przetargu:

poniedziałek        8:00 - 16:00

wtorek - piątek    7:30 - 15:30

III. Przedmiot zamówienia:

Kategoria CPV – Wspólny Słownik Zamówień – 60.11.31.00-4 Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wybór najkorzystniejszej oferty obejmującej przewóz uczniów do Zespołów Edukacyjnych w Bytnicy i w Budachowie na trasach:

  • Struga – Bytnica
  • Drzewica – Bytnica
  • Budachów – Bytnica
  • Dobrosułów – Bytnica
  • Gryżyna – Bytnica
  • Szklarka Radnicka – Bytnica
  • Szklarka - Bytnica
  • Grabin – Bytnica
  • Dobrosułów – Budachów
  • Drzewica - Budachów

 

 Zamówienie dotyczy przewozów do  30 czerwca 2010 r.

2. Zamawiający nie dopuszcza  możliwości składania ofert częściowych.
3. Zamawiający  nie dopuszcza  możliwości składania ofert wariantowych.

 

IV. Informacje o przetargu:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego.

V. Informacje o zamówieniach uzupełniających:

Zamawiający nie przewiduje w okresie 3 lat od podpisania umowy udzielenie następujących zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 pkt 7 ustawy:

VI. Sposób przygotowania oferty.
1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty, informacje i materiały:
a) oferowaną cenę za 1 bilet miesięczny

b) wartość razem po uwzględnieniu ilości dzieci - załącznik nr 2
c) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie
art. 24 Prawa zamówień publicznych  - załącznik 3
d) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych  - załącznik 3
2. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Sposób przygotowania oferty:
a) Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim,
b) Wszystkie strony oferty wraz z załącznikami powinny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną do występowania w imieniu wykonawcy,
c) Wszystkie strony oferty wraz z załącznikami powinny być spięte w sposób zapobiegający jej dekompletacji,
d) Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę lub przez osobę upoważnioną,
4. Opakowanie i oznakowanie ofert :
a) Ofertę należy złożyć w zamkniętym opakowaniu w siedzibie zamawiającego, pok. nr 7 Urzędu Gminy Bytnica, 66-630 Bytnica 52
b) Opakowanie powinno być oznaczone w następujący sposób:
Przetarg nieograniczony na przewóz uczniów do Zespołów Edukacyjnych w miejscowościach Budachów, Bytnica oraz Ochotniczego Hufca Pracy w Krośnie Odrzańskim – Gimnazjum”.

VII. Informacja o dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych:
W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.
2. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum itp.).
3. Koncesję, zezwolenie lub licencję (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem).
4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

VIII. Termin, związania ofertą:

Termin związania ofertą wynosi 30 dni, licząc od dnia złożenia oferty przez wykonawcę.

IX. Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia: rok szkolny 2009/2010 do 30 czerwca 2010 r.

 


X. Opis sposobu obliczania ceny oferty:
Cena powinna być podana:
a) cena brutto za 1 bilet miesięczny na określoną odległość,
b) wartość razem po uwzględnieniu ilości dzieci,

c) cenę należy podać cyfrą oraz słownie,
Zamawiający poprawi ewentualne omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zgodnie z zasadami określonymi w art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych i zwróci się o akceptację poprawionej ceny do wykonawcy.
Zamawiający odrzuci ofertę zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy lub zawierającą błędy w obliczeniu ceny (art. 89 ust. 1 pkt 6 ustawy).

XI. Opis kryteriów wyboru oferty oraz ich znaczenie:

Kryteria i ich znaczenie wraz ze szczegółowym opisem
Wybór ofert dokonywany będzie w oparciu o ocenę następujących kryteriów:

CENA  przewozu uczniów w oparciu o cenę biletów m-c.– 100%
Oferta o najniższej cenie otrzymuje najwyższą ilość punktów tj. 100, pozostałym ofertom przydziela się punkty obliczone wg wzoru:
najniższa cena
--------------------------- x 100 % = ilość punktów
cena oferty badanej

XII. Sposób udzielania wyjaśnień dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

1 Każdy wykonawca, ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ w terminie nie późniejszym niż 6 dni przed upływem terminu składania ofert.
2 Pytania wykonawców muszą być sformułowane na piśmie.
3 Zamawiający prześle treść wyjaśnienia jednocześnie wszystkim wykonawcom, którym doręczono specyfikację istotnych warunków zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania i zamieści na stronie internatowej BIP.
4 Zamawiający  nie zamierza zwołać zebranie wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących SIWZ.
XIII. Informacje o terminie, miejscu składania i otwarcia ofert oraz trybie otwarcia i oceny ofert:
1 . Terminy i miejsce otwarcia ofert:
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Bytnica, 66-630 Bytnica 52 pok. nr 7
- termin składania ofert upływa: 31.07.2009 roku do godz. 10:00
- termin otwarcia ofert: 31.07.2009 roku godz. 10:15
Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcy bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
2. Tryb otwarcia ofert:
a) Przetarg odbywa się wg procedury zawartej w ustawie Prawa Zamówień Publicznych.
b) Otwarcie ofert jest jawne.
c) Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
d) Po otwarciu ofert zamawiający poda imię i nazwisko, nazwę (firmę) oraz adres (siedzibę) wykonawcy, którego oferta jest otwierana, a także informacje dotyczące ceny oferty, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji, warunków płatności zawartych w ofercie.
e) Informacje, o których mowa w pkt. c i d przekazuje się niezwłocznie wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwieraniu ofert, na ich wniosek.
3. Ocena ofert.
a) Zamawiający oceni ważność ofert pod względem spełniania warunków formalnych oraz kryteriów i zasad określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Komisja dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty i sporządza protokół z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
b) Protokół wraz z załącznikami jest jawny.
c) Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, ze nie mogą one być udostępnione. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art.86 ust. 4 ustawy.
d) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty, wykonawcach, których oferty zostały odrzucone i którzy zostali wykluczeni z postępowania o zamówienie. Zamawiający zamieszcza na stronie internatowej i na tablicy ogłoszeń w Urzędzie informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty , podając nazwę (firmę) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano i uzasadnienie jej wyboru.

XIV. Tryb zawarcia umowy:

Umowa zostanie zawarta z wybranym wykonawcą w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, jednak nie później niż przed upływem terminu związania ofertą. Zawiadomienie o wyborze oferty określające termin zawarcia umowy zostanie niezwłocznie doręczone wybranemu wykonawcy.
Ogólne warunki umowy / wzór umowy / regulamin* stanowi załącznik do SIWZ Nr 1.

XV. Środki ochrony prawnej:

Wobec treści ogłoszenia o zamówienia, czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść pisemny protest do zamawiającego. Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia,
Protest dotyczący treści ogłoszenia i postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnosi się w terminie 7 dni od zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internatowej lub na stronach portalu internatowego Urzędu Zamówień Publicznych. W przypadku wniesienia protestu zamawiający może przedłużyć termin składania ofert.

XVI. Postanowienia końcowe:

W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007r. Dz.U.Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami)

 

 

 

Wykaz załączników:
nr 1  projekt umowy
nr 2  oferta na usługę
nr 3  oświadczenie oferenta

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1 do SIWZ


UMOWA
(projekt)

W wyniku przeprowadzonego  postępowania ………………….o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na ” Przewóz uczniów do Zespołów Edukacyjnych w  Bytnicy i w Budachowie„ w dniu ................................... została zawarta umowa pomiędzy:
Gminą Bytnica zwanym w dalszej części umowy Zamawiającym  reprezentowana przez:

Leszka Olgrzymka – Wójta Gminy Bytnica

przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy Bytnica– Agnieszki Nowak
a ....................................................................................................................................................
zwanym Wykonawcą

                                                                                § 1


Wykonawca zobowiązuje się dowozić własnym środkiem transportu uczniów do Zespołu Edukacyjnego w miejscowości Budachów, Bytnica oraz Ochotniczego Hufca Pracy w Krośnie Odrzańskim – Gimnazjum w celu pobierania nauki szkolnej w ramach zakupionych biletów miesięcznych.

                                                                                § 2


Wykonawca oświadcza, iż posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu umowy (zezwolenie na ........................................................ ).

                                                                                § 3


Rozliczenie za wykonanie zamówienia będzie następowało w okresach miesięcznych , w formie faktury VAT płatnych w terminie 14 dni od ich otrzymania.


                                                                                
§ 4


Częścią integralną tej umowy jest oferta złożona w dniu ....................................................... .

                                                                                § 5


Umowa została zawarta na okres trwania roku szkolnego 2009/2010 roku  do 30 czerwca 2010 r.

                                                                                § 6

  
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.

                                                                                § 7


W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego natomiast w sprawach formalno – prawnych przepisy kodeksu postępowania cywilnego.

                                                                                § 8


Właściwym do rozpoznania sporów jest Sąd Rejonowy w Krośnie Odrzańskim.

                                                                                § 9


Umowa została sporządzona w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, 2 egzemplarze dla Zamawiającego i 1 egzemplarz dla Wykonawcy.


 

 


Zamawiający                                                                                                                                  Wykonawca

 

Załącznik nr 2

 

 

 

 

 

Oferta cen biletów miesięcznych dla Gminy Bytnica

 

Trasa

km

Ilość dzieci

Cena biletu mc.*

Wartość *

Struga - Bytnica

5

17

 

 

 

Drzewica - Bytnica

4

7

 

 

 

Budachów - Bytnica

7

36

 

 

 

Dobrosułów – Bytnica

13

11

 

 

 

Gryżyna – Bytnica

9

4

 

 

 

Szklarka Radnicka – Bytnica

 

11

1

 

 

Szklarka – Bytnica

11

2

 

 

 

Grabin – Bytnica

8

5

 

 

 

Dobrosułów – Budachów

6

20

 

 

 

Drzewica – Budachów

3

3

 

 

 

                        Razem*                                                                   

 

 

 

Słownie wartość  razem : ....................................................................................................

 

* wypełnia oferent

Uwaga!
zastrzega się że ilość dzieci może ulec zmianie





                                                                                                            podpis oferenta





 

 

Załącznik Nr 3

 

 

 

 

 

 

 

.............................................

         (pieczęć firmowa)

 

 

 

 

OŚWIADCZENIE

O spełnieniu warunków art. 22 i art. 24 ustawy z dnia 19 stycznia 2004 roku

Prawo zamówień publicznych

 

 

Przystępując do postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na przewóz uczniów w Gminie Bytnica.

 

 

Ja (imię i nazwisko) .......................................................................................................

Zamieszkały ...................................................................................................................

Reprezentując firmę (nazwa firmy) ................................................................................

........................................................................................................................................

jako upoważniony na piśmie lub w rejestrze

........................................................................................................................................

w imieniu reprezentowanej przeze mnie firmy oświadczam, że:

a)      spełniam warunki art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegam wykluczeniu z przyczyn opisanych w art. 24 ww. ustawy.

 

 

 

Miejscowość i data .....................................................

 

 

 

 

 

                                                                                  Podpisano ...........................................

                                                                                                          (upełnomocniony przedstawiciel)

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 lipca 2009 09:10
Dokument wprowadzony do BIP przez: Wojciech Dębiński
Ilość wyświetleń: 1925
22 lipca 2009 09:10 (Wojciech Dębiński) - Utworzenie dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany
Informujemy, że w Urzędzie Gminy w Bytnicy został wyznaczony Inspektor ochrony danych w osobie Pani Kingi Smilgin, z którą można się kontaktować na adres poczty elektronicznej – inspektor@cbi24.pl ::WIĘCEJ INFORMACJI O GMINIE NA - www.bytnica.pl::LINK DO APLIKACJI "SCHRONY"::Informujemy, że w Urzędzie Gminy w Bytnicy został wyznaczony Inspektor ochrony danych w osobie Pani Kingi Smilgin, z którą można się kontaktować na adres poczty elektronicznej – inspektor@cbi24.pl ::WIĘCEJ INFORMACJI O GMINIE NA - www.bytnica.pl::LINK DO APLIKACJI "SCHRONY"::