Konkursy na stanowisko

OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO KIEROWNIKA OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BYTNICY

                                                                  Bytnica 26.08.2019

OGŁOSZENIE

O NABORZE NA STANOWISKO KIEROWNIKA OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BYTNICY

WÓJT GMINY BYTNICA

ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze

KIEROWNIK OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BYTNICY

  1. Wymagania niezbędne:
    a) wykształcenie wyższe oraz specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej    zgodnie z art. 122 ust.1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (tj. Dz. U. z 2018 r. poz.1508 z późn.zm.);
    b) co najmniej 5 letni staż pracy, w tym minimum 3-letni staż pracy w pomocy społecznej
    c) obywatelstwo polskie,
    d) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
    e) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
    f) nieposzlakowana opinia,
    g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,

    h) znajomość regulacji prawnych z zakresu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, postępowania wobec dłużników alimentacyjnych i zaliczce alimentacyjnej, ustawy o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej, ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu pracy, finansów publicznych, samorządu gminnego, ochrony danych osobowych
    2. Wymagania dodatkowe:
    a) umiejętność kierowania zespołem pracowników;
    b) umiejętność praktycznego stosowania przepisów;
    c) umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych;
    d) umiejętność poprawnego formułowania decyzji administracyjnych;
    e) predyspozycje osobowościowe tj.: kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność; sumienność, obowiązkowość, bezstronność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, wysoka kultura osobista;
    f) bardzo dobra organizacja czasu pracy;
    g) aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności;
    h) znajomość procedur i praktyka w zakresie pozyskiwania środków unijnych i innych środków pozabudżetowych przeznaczonych na statutową działalność Ośrodka Pomocy Społecznej;
    i) prawo jazdy kat. B;
    j) dyspozycyjność.
    3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    a) Kierowanie działalnością Ośrodka Pomocy Społecznej oraz reprezentowanie go na zewnątrz.
    b) Realizacja zadań w zakresie pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów i innych wynikających z przepisów prawa przekazanych do kompetencji i statutu jednostki.
    c) Organizacja pracy w OPS na poszczególnych stanowiskach pracy, zapewniająca sprawne wykonywanie zadań.
    d) Przestrzeganie dyscypliny budżetowej przy ścisłej współpracy ze skarbnikiem gminy i  księgowym OPS.
    e) Organizacja pracy socjalnej ośrodka pomocy społecznej.
    f) Nadzór merytoryczny nad pracą pracowników i kontrola dokumentacji prowadzonej przez pracowników.

    g) Analizowanie i ocenianie zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń.
    h) Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w trudnych sytuacjach życiowych osobom potrzebującym.
    i) Współdziałanie z instytucjami, organizacjami społecznymi, stowarzyszeniami, fundacjami oraz zakładami pracy w celu realizacji zadań społecznych.
    j) Sprawowanie nadzoru i odpowiedzialność za majątek OPS.
    k) Przygotowanie projektów uchwał, zarządzeń dotyczących działalności OPS oraz  składanie informacji i sprawozdań dotyczących funkcjonowania OPS.
    l) Pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym unijnych.
    ł) Informowanie Wójta o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach.
    4. Wymagane dokumenty:

    a) podpisana ,,Zgoda na przetwarzanie danych osobowych” oraz „ Klauzula informacyjna” (załączniki do pobrania)
    b) CV z dokładnym opisem przebiegu nauki i pracy zawodowej,
    c) list motywacyjny i oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
    d) kopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
    e) Kopie świadectw pracy,
    f) Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku,
    g)  oświadczenie napisane przez kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
    h) Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy.

    Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

    5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
    - Stanowisko: administracyjne, kierownicze.
    - Wymiar czasu pracy: pełny etat.
    - Miejsce pracy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Bytnicy.
    - Praca na parterze budynku.
    - Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz obsługą interesanta.

    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia  13września 2019r. do godz.15:30 w sekretariacie Urzędu Gminy Bytnica (pokój Nr 1) lub przesłać na adres: Urząd Gminy Bytnica, 66-630 Bytnica 52 w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Bytnicy”.
    Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Liczy się data wpływu do urzędu.
    Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 68 391 8700 lub 665019187.

    Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy Bytnica.

    Postępowanie kwalifikacyjne dla kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie przeprowadzone pomiędzy 16.09 a 19.09.2019 r. w Urzędzie Gminy Bytnica, pokój nr 7 o godzinie 13:00.                                                       

    6. Dodatkowe informacje:

    a) Osobie , której w wyniku naboru zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia zobowiązane będą do złożenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.

    b) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Bytnica oraz tablicy informacyjnej w  Urzędzie Gminy Bytnica.

    c) W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

     

    d) Klauzula informacyjna

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

    1. Administratorem Państwa danych jest Wójt Gminy Bytnica, 66-630 Bytnica 52, e-mail sekretariat@bytnica.pl; tel. 68-3918700

    2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.

    3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego1,2. Podanie innych danych jest dobrowolne i następuje na podstawie Państwa zgody, która może zostać w dowolnym czasie wycofana.

      Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe także w kolejnych postępowaniach rekrutacyjnych, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę3.

    4. W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych stanowią:

  1. 1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca
    1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.) oraz art. 6 i 11 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.);

  2. 2art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

  3. 3art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

    1. Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji.

      W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych w celu przeprowadzenia przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy od chwili otrzymania przez Administratora aplikacji rekrutacyjnej lub do czasu wycofania zgody.

    2. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.

    3. Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

    4. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:

  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

  4. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
    (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);

  5. w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest zgoda, przysługuje Państwu prawo do jej wycofania. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

    1. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 oraz § 3-5  Kodeksu pracy, jak również z ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością rozpatrzenia Państwa aplikacji złożonej w postępowaniu rekrutacyjnym.

    2. Państwa dane nie będą przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

       

       

 

                                                 WÓJT GMINY

                                               / - / Sebastian Bartczak

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 sierpnia 2019 21:13
Dokument wprowadzony do BIP przez: Wojciech Dębiński
Ilość wyświetleń: 808
26 sierpnia 2019 21:14 (Wojciech Dębiński) - Dodanie załącznika [zgoda_na_przetwarzanie_danych_osobowych_i_klauzula_informacyjna.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 sierpnia 2019 21:14 (Wojciech Dębiński) - Dodanie załącznika [kwestionariusz_kandydata_od_4_maja.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 sierpnia 2019 21:13 (Wojciech Dębiński) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Informujemy, że w Urzędzie Gminy w Bytnicy został wyznaczony Inspektor ochrony danych w osobie Pani Kingi Smilgin, z którą można się kontaktować na adres poczty elektronicznej – inspektor@cbi24.pl ::WIĘCEJ INFORMACJI O GMINIE NA - www.bytnica.pl::LINK DO APLIKACJI "SCHRONY"::Informujemy, że w Urzędzie Gminy w Bytnicy został wyznaczony Inspektor ochrony danych w osobie Pani Kingi Smilgin, z którą można się kontaktować na adres poczty elektronicznej – inspektor@cbi24.pl ::WIĘCEJ INFORMACJI O GMINIE NA - www.bytnica.pl::LINK DO APLIKACJI "SCHRONY"::