Konkursy na stanowisko

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy w Bytnicy

Bytnica, dnia 26.08.2019r.

 

 

 WÓJT GMINY  BYTNICA

 

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy w Bytnicy (praca na  zastępstwo)

 (nazwa stanowiska pracy)

 

  1. Wymagania niezbędne:

    a)  obywatelstwo polskie

    b) wykształcenie   średnie  

    c) biegła znajomość obsługi komputera

    d) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku

    e) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych

    f) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

     

  2. Wymagania dodatkowe:

    a)  wykształcenie wyższe  mile widziane

             b)  doświadczenie zawodowe    mile widziane

    c)  znajomość regulacji prawnych niezbędnych do podjęcia pracy na stanowisku: ustawy – ordynacja podatkowa,  , ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości,

    d) znajomość zasad funkcjonowania samorządu,

    e) zdyscyplinowanie, obowiązkowość, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista w kontaktach z petentami, odporność na stres, opanowanie, umiejętność samodzielnego dochodzenia do wiedzy, chęć zdobywania wiedzy

     

  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Dekretowanie dokumentów księgowych:  wyciągów bankowych – dochody budżetowe, raportów kasowych – wydatki i dochody budżetowe,  faktur sprzedaży, list płac,

  2. Bieżące wprowadzanie do kasy fiskalnej dochodów podlegających zaewidencjonowaniu w kasie,

  3. Bieżące wystawianie faktur  VAT  sprzedaży.

  1. Bieżące księgowanie faktur sprzedaży,

  2. Miesięczne uzgadnianie  kont rozrachunkowych i pozostałych dotyczących stanowiska,

  3. Księgowanie dokumentów księgowych, tj. list płac, wyciągów bankowych i raportów kasowych,

  4. Terminowe sporządzanie sprawozdań finansowych do urzędu statystycznego,

  5. Prowadzenie rejestru sprzedaży VAT i zakupów .

  6. Terminowe sporządzanie miesięcznych deklaracji  VAT 7  za Urząd Gminy.

  7.  Terminowe sporządzanie scentralizowanych (za wszystkie jednostki) miesięcznych deklaracji  VAT 7   za Gminę Bytnica.

  8. Terminowe prowadzenie dokumentacji płacowej pracowników Urzędu Gminy,

  9. Terminowe sporządzanie list płac i prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników,

  10. Terminowe sporządzanie rocznych deklaracji PIT 11/8B i PIT R i PIT 8AR do urzędu skarbowego dla każdego pracownika, zleceniobiorcy,  radnego, sołtysa i inkasenta.

  11. Sporządzanie miesięcznych przelewów do 20-go każdego m-ca  na podatek dochodowy od osób fizycznych do urzędu skarbowego,

  12. Przygotowanie dokumentacji do naliczania przez ZUS zasiłków chorobowych i macierzyńskich.

  13. Prowadzenie kart zasiłkowych wypłaconych z tytułu choroby i macierzyństwa.

  14. Wypełnianie druków Rp-7 dla pracowników  do ZUS,

  15. Sporządzanie dokumentów dotyczących kapitału początkowego dla pracowników,

  16. Dokonywanie rozliczeń z ZUS – sporządzanie miesięcznych deklaracji rozliczeniowych DRA  i raportów imiennych RMUA dotyczących zatrudnienia w Urzędzie Gminy,

  17. Terminowe zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników do  i z ubezpieczeń w ZUS w zależności od rodzaju zawartej umowy,

  18. Sporządzanie korekt dokumentów przekazywanych do ZUS,

  19. Terminowe przekazywanie do 5-go każdego m-ca należnych składek do ZUS,

  20. Wydawanie zaświadczeń o wysokości pobieranego wynagrodzenia z tytułu zatrudnienia w Urzędzie Gminy,

  21. Prowadzenie rejestru umów zleceń i umów o dzieło,

  22. Sporządzanie rachunków  do umów zleceń i umów o dzieło.

  23. Bieżące prowadzenie spraw w zakresie rozliczeń z pracownikami – potrącenia z tytułu zajęć komorniczych, ubezpieczeń oraz pożyczek,

  24. Prowadzenie książki druków ścisłego zarachowania,

  25. Sporządzanie list wynagrodzeń dla inkasentów za pobór podatków,

  26. Rozliczanie zwrotu kosztów używania przez pracownika w celach służbowych do jazd lokalnych samochodów osobowych niebędących własnością pracodawcy,

  27.  Inne prace zlecone przez Skarbnika i Wójta gminy.

 

  1. Wymagane dokumenty:

a) podpisana ,,Zgoda na przetwarzanie danych osobowych” oraz „ Klauzula informacyjna” ( załączniki do pobrania)
b) list motywacyjny i CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej

c) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

d) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające staż pracy,

e) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i  kwalifikacje zawodowe,

f) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe g)oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych ( tj. Dz. U. z 2019, poz. 1282),

h) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

 

  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

    a)Wymiar czasu pracy – pełny etat.

    b)Miejsce pracy – Urząd Gminy w Bytnicy, Bytnica 52.

    c)Wynagrodzenie: zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych i regulaminem wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy Bytnica.

    d) Umowa na czas zastępstwa.

    e) Rodzaj pracy/warunki: praca biurowa przy monitorze ekranowym,

     

6. Dodatkowe informacje:

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w Urzędzie  Gminy w Bytnicy,  sekretariat ( pokój nr 1)

lub doręczone listownie w terminie do dnia 13.09.2019r. do godz.15:30

pod adresem:

 Urząd Gminy w Bytnicy, 66-630 Bytnica 52 w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: ds. księgowości budżetowej (praca na zastępstwo).

 

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie ( decyduje data stempla pocztowego), nie będą rozpatrywane.

O rozmowie kwalifikacyjnej z osobami, które spełniły wymagania formalne, ogłoszone w ogłoszeniu o naborze, każdy z kandydatów zostanie powiadomiony indywidualnie.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 68-3918700, kom. 66501918                             

 W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2018r., poz.511.), jest niższy niż 6%.

7) Klauzula informacyjnaNa podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

    1. Administratorem Państwa danych jest Wójt Gminy Bytnica, 66-630 Bytnica 52, e-mail sekretariat@bytnica.pl; tel. 68-3918700

    2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.

    3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego1,2. Podanie innych danych jest dobrowolne i następuje na podstawie Państwa zgody, która może zostać w dowolnym czasie wycofana.

      Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe także w kolejnych postępowaniach rekrutacyjnych, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę3.

    4. W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych stanowią:

  1. 1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca
    1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.) oraz art. 6 i 11 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1282);

  2. 2art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

  3. 3art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

    1. Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji.

      W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych w celu przeprowadzenia przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy od chwili otrzymania przez Administratora aplikacji rekrutacyjnej lub do czasu wycofania zgody.

    2. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.

    3. Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

    4. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:

  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

  4. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
    (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);

  5. w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest zgoda, przysługuje Państwu prawo do jej wycofania. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

    1. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 oraz § 3-5  Kodeksu pracy, jak również z ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością rozpatrzenia Państwa aplikacji złożonej w postępowaniu rekrutacyjnym.

    2. Państwa dane nie będą przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

 

 

                                                                                                                 Wójt Gminy

                                                                                                          /-/  Sebastian Bartczak

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 sierpnia 2019 21:18
Dokument wprowadzony do BIP przez: Wojciech Dębiński
Ilość wyświetleń: 968
22 września 2019 19:42 (Wojciech Dębiński) - Dodanie załącznika [informacja_o_wynikach_naboru_na_stanowisko_ds_ksiegowosci_budzetowej_ 092019.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
05 września 2019 08:30 (Wojciech Dębiński) - Dodanie załącznika [zgoda_na_przetwarzanie_danych_osobowych_i_klauzula_informacyjna.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
05 września 2019 08:30 (Wojciech Dębiński) - Usunięcie załącznika [zgoda_na_przetwarzanie_danych_osobowych_i_klauzula_informacyjna.docx] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Informujemy, że w Urzędzie Gminy w Bytnicy został wyznaczony Inspektor ochrony danych w osobie Pani Kingi Smilgin, z którą można się kontaktować na adres poczty elektronicznej – inspektor@cbi24.pl ::WIĘCEJ INFORMACJI O GMINIE NA - www.bytnica.pl::LINK DO APLIKACJI "SCHRONY"::Informujemy, że w Urzędzie Gminy w Bytnicy został wyznaczony Inspektor ochrony danych w osobie Pani Kingi Smilgin, z którą można się kontaktować na adres poczty elektronicznej – inspektor@cbi24.pl ::WIĘCEJ INFORMACJI O GMINIE NA - www.bytnica.pl::LINK DO APLIKACJI "SCHRONY"::