Bytnica, dnia 03.09.2019r.
WÓJT GMINY BYTNICA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
ds. kancelarii, archiwum i spraw organizacyjnych w Urzędzie Gminy w Bytnicy (praca na zastępstwo)
(nazwa stanowiska pracy)
Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie
b) wykształcenie średnie
c) znajomość obsługi komputera
d) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku
e) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
f) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
a) wykształcenie wyższe mile widziane
b) doświadczenie zawodowe mile widziane
c) wiedza z zakresu stosowania Instrukcji Kancelaryjnej i Rzeczowego Wykazu Akt,
e) zdyscyplinowanie, obowiązkowość, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista w kontaktach z petentami, opanowanie, umiejętność samodzielnego dochodzenia do wiedzy
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przyjmowanie i wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz urzędu,
- prowadzenie ewidencji korespondencji,
- prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków i petycji wpływających do urzędu,
- prowadzenie rejestru zarządzeń, umów, wniosków o udzielenie informacji publicznej, kontrola udzielonych przez pracowników odpowiedzi pod kątem terminowości,
- przyjmowanie interesantów zgłaszających petycje, skargi i wnioski, organizowanie ich kontaktów z wójtem, sekretarzem lub kierowanie ich do właściwych stanowisk pracy,
- przechowywanie pieczęci urzędowych,
- prowadzenie gospodarki drukami oraz formularzami,
- zamawianie, prowadzenie ewidencji artykułów biurowych oraz ich dystrybucja wśród pracowników urzędu
- prowadzenie rejestru ogłoszeń, obwieszczeń oraz ich wywieszanie na tablicy ogłoszeń urzędu,
- obsługa centralki telefonicznej,
- prenumerata czasopism,
- nadzór nad realizacją umów teleinformatycznych,
- prowadzenie archiwum zakładowego,
- obsługa techniczna oraz gospodarcza urzędu – wyposażenie, eksploatacja i konserwacja urządzeń technicznych oraz biurowych,
- inne prace wskazane przez przełożonego
4Wymagane dokumenty:
a) podpisana ,,Zgoda na przetwarzanie danych osobowych” oraz „ Klauzula informacyjna” ( załączniki do pobrania)
b) list motywacyjny i CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej
c) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
d) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające staż pracy,
e) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
f) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe g)oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych ( tj. Dz. U. z 2019, poz. 1282),
h) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
5.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a)Wymiar czasu pracy – pełny etat.
b)Miejsce pracy – Urząd Gminy w Bytnicy, Bytnica 52.
c)Wynagrodzenie: zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych i regulaminem wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy Bytnica.
d) Umowa na czas zastępstwa.
e) Rodzaj pracy/warunki: praca biurowa przy monitorze ekranowym,
6. Dodatkowe informacje:
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w Urzędzie Gminy w Bytnicy, sekretariat ( pokój nr 1)
lub doręczone listownie w terminie do dnia 13.09.2019r. do godz.15:30
pod adresem:
Urząd Gminy w Bytnicy, 66-630 Bytnica 52 w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: ds. kancelarii, archiwum i spraw organizacyjnych w Urzędzie Gminy w Bytnicy (praca na zastępstwo).
Aplikacje, które wpłyną pocztą po wyżej określonym terminie ( decyduje data stempla pocztowego), nie będą rozpatrywane.
O rozmowie kwalifikacyjnej z osobami, które spełniły wymagania formalne, ogłoszone w ogłoszeniu o naborze, każdy z kandydatów zostanie powiadomiony indywidualnie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 68-3918700, kom. 665019187
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2018r., poz.511.), jest niższy niż 6%.
7 Klauzula informacyjna Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
Administratorem Państwa danych jest Wójt Gminy Bytnica, 66-630 Bytnica 52, e-mail sekretariat@bytnica.pl; tel. 68-3918700
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego1,2. Podanie innych danych jest dobrowolne i następuje na podstawie Państwa zgody, która może zostać w dowolnym czasie wycofana.
Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe także w kolejnych postępowaniach rekrutacyjnych, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę3.
W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych stanowią:
1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca
1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.) oraz art. 6 i 11 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1282);
2art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
3art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji.
W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych w celu przeprowadzenia przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy od chwili otrzymania przez Administratora aplikacji rekrutacyjnej lub do czasu wycofania zgody.
Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest zgoda, przysługuje Państwu prawo do jej wycofania. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 oraz § 3-5 Kodeksu pracy, jak również z ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością rozpatrzenia Państwa aplikacji złożonej w postępowaniu rekrutacyjnym.
Państwa dane nie będą przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Wójt Gminy
/-/ Sebastian Bartczak
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Bytnica