Przetargi

Przetarg Nieograniczony na BANKOWĄ OBSŁUGĘ BUDŻETU GMINY BYTNICA

Ogłoszenie

o  zamówieniu publicznym

                                                           

1. Zamawiający:

 

    Gmina Bytnica,  66-630 Bytnica 52,

 

 

2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

      Zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007

      roku Nr 223, poz. 1655 ze zmianami), zwaną dalej Pzp.

 

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych

    warunków zamówienia:

 

     www.bytnica.pl

 

4. Przedmiot zamówienia:

 

         BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY BYTNICA

 

CPV 66100000-1 - Usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych

66120000-7 - Usługi depozytowe

66130000-0 - Usługi udzielania kredytu

66200000-2 - Inwestycyjne usługi bankowe

 

5. Oferty częściowe:

 

    zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

6. Oferty wariantowe:

   

    zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

7. Termin wykonania zamówienia:

   

    do 31 grudnia 2012r.

 

8. Opis warunków udziału w postępowaniu:

Zamawiający żąda od wykonawców oświadczeń i dokumentów (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy) w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu przedstawiono poniżej:

 

Lp.

WARUNEK

Dokument potwierdzający warunek

1

Warunek posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej

 

2

Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

Oświadczenie Wykonawcy (Formularz

ofertowy)

 

3

Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

Oświadczenie Wykonawcy ( Formularz

ofertowy)

 

4

Warunek nie podlegania wykluczeni postępowania o udzielenie zamówienia

Oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu

na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo

zamówień publicznych (Formularz ofertowy)

5

Warunek posiadania uprawnień do podpisania oferty

Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych

Dokument uprawniający do złożenia oferty przez więcej niż jeden podmiot oraz przez podmioty nie posiadające osobowości prawnej np. umowa spółki cywilnej ze wskazaniem osoby fizycznej upoważnionej do reprezentowania podmiotu.

 

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku zamawiający żąda potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez każdego z wykonawców. W przypadku wyboru takiego oferenta zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

 

Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełnienia warunków podmiotowych według formuły „spełnia – nie spełnia”.

 

9. Wadium:

    Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

10. Kryteria ofert:

Wybór oferty zostanie dokonany na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:

(nazwa kryteriów waga, sposób punktowania)

1.       koszt bieżącej obsługi rachunków – 70% z tego:

a)       prowizje od przelewów na rachunki klientów z wykorzystaniem drogi elektronicznej bezpośrednio z siedziby Urzędu na konto w innym banku – 25%

b)       prowizje od wypłat gotówkowych – 20%

c)       prowizje od wpłat gotówkowych własnych – 25%,

2.       oprocentowanie środków pieniężnych pozostających na rachunkach – 5%,

3.       oprocentowanie kredytów krótkoterminowych – 5%

4.       koszt elektronicznej obsługi bankowej – 20%

Wyniki:

Oferent, który złoży ofertę z najniższą ceną przy jednoczesnym spełnieniu wszystkich wymogów SIWZ zostanie wybrany przez zamawiającego celem realizacji zamówienia.

 

11. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

     

Miejsce składania ofert: w siedzibie zamawiającego w sekretariacie Urzędu Gminy Bytnica,

66-630 Bytnica 52

           Termin składania ofert: 15.01.2010r. do godz. 11.00.

 

Miejsce otwarcia ofert: Urzęd Gminy Bytnica,

66-630 Bytnica 52

            Otwarcie ofert: 15.01.2010r. do godz. 11.15.

.

12. Termin związania ofertą: 30 dni.

 

      Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

13. Umowa ramowa:

     

      zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

14. Dynamiczny system zakupów:

 

       zamawiający nie ma zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

15. Aukcja elektroniczna:

 

       zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

 

16. Zamówienia uzupełniające

 

      Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.

 

 

                                                                                           Bytnica, 05.01.2010 roku

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 stycznia 2010 23:01
Dokument wprowadzony do BIP przez: Wojciech Dębiński
Ilość wyświetleń: 2063
05 stycznia 2010 23:01 (Wojciech Dębiński) - Dodanie załącznika.
05 stycznia 2010 23:01 (Wojciech Dębiński) - Utworzenie dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany
Informujemy, że w Urzędzie Gminy w Bytnicy został wyznaczony Inspektor ochrony danych w osobie Pani Kingi Smilgin, z którą można się kontaktować na adres poczty elektronicznej – inspektor@cbi24.pl ::WIĘCEJ INFORMACJI O GMINIE NA - www.bytnica.pl::LINK DO APLIKACJI "SCHRONY"::Informujemy, że w Urzędzie Gminy w Bytnicy został wyznaczony Inspektor ochrony danych w osobie Pani Kingi Smilgin, z którą można się kontaktować na adres poczty elektronicznej – inspektor@cbi24.pl ::WIĘCEJ INFORMACJI O GMINIE NA - www.bytnica.pl::LINK DO APLIKACJI "SCHRONY"::