1. Nazwa i adres Zamawiającego
Zakład Gospodarki Komunalnej
Adres :
Bytnica 73
66-630 Bytnica
województwo lubuskie
tel. ( 068 ) 391 57 96, e-mail: zgk@bytnica.pl
godz. urzędowania 730 – 1530
2. Tryb udzielania zamówienia
Postępowanie o zamówienie publiczne prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego stosownie do art. 40 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655).
3. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bytnicy
Ciągnik rolniczy
CPV: 16.71.00.00-5
Moc znamionowa KM |
min 78 |
|
Liczba cylindrów: |
4 |
|
Rodzaj wtrysku |
bezpośredni |
|
Jednostkowe zużycie paliwa [g/kWh]: |
max 232 |
|
UKŁAD NAPĘDOWY |
||
Sprzęgło: |
cierne, jednotarczowe, suche |
|
Skrzynia biegów: |
mechaniczna, synchronizowana, z wbudowanym reduktorem skrzyni biegów |
|
Liczba biegów (przód / tył): |
14/4 |
|
Przedni most napędowy / typ: |
belkowy |
|
Załączanie napędu: |
mechaniczne |
|
Blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej: |
uruchamiana elektrohydrauliczne |
|
WAŁEK ODBIORU MOCY TYLNY |
|
|
Rodzaj: |
niezależny i zależny załączany hydromechanicznie |
|
UKŁAD HYDRAULICZNY |
||
Udźwig tylnego TUZ [kg]: |
4500 |
|
Ilość siłowników TUZ: |
2 |
|
Sterowanie zewnętrzne TUZ: |
+ |
|
Trzypunktowy układ zawieszenia narzędzi: |
2 kat. wg ISO |
|
Maksymalne ciśnienie robocze [MPa]: |
20 |
|
Wydatek pompy olejowej [l/min]: |
45 |
|
Pojemność zbiornika oleju [l]: |
22 |
|
Hamulce robocze: |
suche |
|
UKŁAD ELEKTRYCZNY |
||
Napięcie w układzie [v]: |
12 |
|
Rozruch [v]: |
24 |
|
KABINA |
||
|
szyby homologowane, sprężyny gazowe, dach kabiny metalowy, tapicerka siedzenia materiał, wentylator i nagrzewnica, dodatkowe stopnie z prawej strony kabiny |
|
Ogumienie nie starsze niż 5lat od daty produkcji ogumienia.
4. Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
5. Informacja o ofercie wariantowej.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia.
Wymagany termin wykonania zamówienia – 7 dni od daty podpisania umowy
7. Warunki udziału w postępowaniu wraz z oceną spełniania warunków oraz dokumentami i oświadczeniami wymaganymi przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania tych warunków.
W tabeli poniżej przedstawiono warunki stawiane oferentom ubiegającym się o udzielenie niniejszego zamówienia a także wskazano dokumenty wymagane od oferentów potwierdzające spełnianie tych warunków. Brak spełnienia któregokolwiek warunku wymienionego poniżej spowoduje wykluczenie oferenta z niniejszego postępowania.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Bytnica